Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

9 Ağustos 2012 Perşembe

AMBULANSA DEĞİL, HAYATA YOL VERİYORUZ!!!!





1 haftadır paylaşmayı düşünüp sonra araya bir şeyler girince unuttuğum 112 Acil Servis Tanıtım Filmini en sonunda bu post ile yayına sunmayı başardım.... 

T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından hazırlanan 112 Acil Servis Tanıtım Filmi "AMBULANSA DEĞİL, HAYATA YOL VERİYORUZ" sloganı ile herkese bir ders vermeli diye düşünüyorum... Özellikle trafikte Ambulansa yol vermek yerine peşine takılan sürücülerin bir ders alması gerektiğine inanıyorum.... Hepimiz trafikte karşılaşmışızdır, sen yol vermek istersin ama yanındaki araba sana yol vermez camı açar kavga edersin, bir bakarsın ambulansın peşinde sırf bir kaç araba geçebilmek için takılıp gidenleri görürsün, birde kimisi öyle bencil olabiliyorlar ki 4'lülerini yakıp öyle takılıyorlar ambulansın peşine.... Güya hasta yakını....


Allah kimseyi sağlık ile test etmesin, herkese sağlıklı yaşamlar nasip etsin ama o ambulans sizin için veya bir yakınınız içinde o trafikte yol almaya çalışıyor olabilir.....  




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *