Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

29 Ağustos 2012 Çarşamba

Babet, Babet, Babet..... :)


Geçenlerde Trendyol da dolanıyorum, zaten sabah geliyorum bütün siteler üst kısımda açık tek tek bakıyorum hepsine :) sanırım alışveriş sorunum var bilemiyorum kendimi alamıyorum :)

Ne diyorduk heh Trendyol da dolaşırken Pembepotin diye bir marka gördüm baktım çok cici babetleri var... Baktım sarı babet zaten arıyordum tam üstüne geldi o sırada sepetime yanlışlıkla vizon ve siyah rengi de girmiş hiç farkında değilim :) 

Dün akşam kutuları dolapta yerleştirecek bir yer ararken sevgilimden çıkan ses ; bu kadar ayakkabıyı biz nereye sığdırıcaz acaba ? :) Aşkım buluruz bir yer nolucak yani :) Hem azıcık var çok yok ki :) 
Tamam susayım ben en iyisi başıma bir şey gelecek şimdi :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *