Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

22 Ağustos 2012 Çarşamba

Bayram Sonrası Çrş....




Bayram sonrası işe başlamak nasılmışşşşş hııııı ? diye kendime sorup duruyorum sabahtan beri.... Sabahtan beri bugüne Pazartesi muamelesi yapıyor olmuş olmam da sanırım psikolojimin yerle bir olduğunun bir kanıtı diye düşünüyorum :) Gerçi bugün biraz rahatım dünden beri düşünüyorum patroncuklarım tatilden ne zaman döneceklerdi diye, bu sabah emin oldum perşembe akşam geliyorlar :) bu demek oluyor ki yarın da yoklar yani huzur devam ediyor artık Cuma günü sabahın körüne gelirler ama Cumartesi tatil hihihihi güzel bir bayram sonrası oldu benim için :) 

Ama tabi yoğun bir şekilde iş başı yapanlarımız da vardır onlara da allah kolaylık versin diyorum :) Benim bayram tatilim çok hızlı, stresl, ve heyecanlı geçti bu yüzden nasıl geçtiğini bir türlü anlayamadım, bir baktım Çarşamba olmuş sabah 07:00 kalk moduna geçmişim ben :) 

Haftaya çok işim var 29/08/2012 20:00 de Nişan elbisemin ilk provası var, mekan arayışı devam ediyor açık mekanlardan vazgeçtik kapalı mekanlara bakıyoruz oouuff çok stresli  ve çok zor işler bunlar böyle düşündükçe sanki hiç ilerleme kaydedemeyeceğim gibi geliyor..... Kendi kendine strese sokmak dedikleri şey bu olsa gerek.... Sevgilim'in takım elbisesi için de Damatta karar kıldık ama bir kaç firmaya daha bakmamız gerekiyor son aşamada karar vereceğiz ona da.... Ama tabi bunlarla bitmiyor daha çok işimiz var :/ 

Bu arada ofisimde ilginç şeyler oluyor bazı arkadaşlarımız toplantı odasında poz verip resim çekiliyorlar :D allammm neler oluyor bilemiyorum :) 



Doğan Canku  & Yaşamak Güzel Şey 


Bakalım sevecekmisiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *