Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

17 Ağustos 2012 Cuma

Bizde dizi bitmez ölümüne devam eder....





Klasik sabah gazetelerime bakıyordum, e tabi yaz sezonu yavaş yavaş bitiyor bu yüzden sezon finali yapan tüm diziler ekranlarda fragmanlarını döndürmeye başlıyor.... 

İlk karşımıza çıkan Adını Feriha Koydum oldu ama tabi ki esas kız Hazal Kaya'nın diziden ayrılışı ile dizinin yönü değişti, bana kalırsa dizi bitmeliydi bunu da Yaprak Dökümü, Doktorlar vbg. diziler gibi senelere yayacaklar anladığım kadarı ile.... Açık konuşmak gerekirse ben diziyi bir başında 2-3 bölüm izledim birde son 3 bölümünü izledim.... İlk bölümlerini merakımdan ve son bölümlerini de bakalım neler değişmiş + merakımdan izledim... Feriha'nın vurulduğunu gördüğümde heh dedim sonunda dizi makul bir yerinde bitiyor ama şu an izlediğim fragman öyle olmadığını gösterdi.

Dizinin adı Emir'in Yolu olarak değişmiş.... He açık bir şey söylemek lazım Fragman gerçekten güzel olmuş, insan ister istemez duygulanıyor, Çağatay Ulusoy da hakkını vererek oynamış... 

Buyurun Adını Feriha Koydum & Emir'in Yolu ilk sezon tanıtım fragmanı....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *