Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

14 Ağustos 2012 Salı

Dedikodu yaptımmmmm :)




Sabah servise bindim tabiii tek göz kapalı olarak, e bu yüzden de kimsenin yüzünü falan göremedim... Kim ne giymiş ? Ne sürmüş ? gibi... Genelde istem dışı dikkat ederim böyle şeylere ama 2 gözüm de açık olduğu ve ayık olduğum zamanlarda genelde sabahları pek ayık olamıyorum yarı uyur vaziyette olmak daha anlamlı geliyor bana :) 


Neyse bir abi var saolsun yerimi kaptı her sabah benden bir önce bindiği için yerime hooopppp bodozlama dalış yapıyor banada artık neresi boş ise orası kalıyor, tabii uyuz oluyorum yani arkadaş kendime bir yer belirlemişim ben sen niye şimdi yerime oturup benim tüm düzenimi bozuyorsun hacı.... e laf edemiyorsun doğal olarak tapulu malım değil nihayetinde şimdilik servis içinde o koltuk senin, bu koltuk benim dönüp duruyorum :D 

Konumuzdan şaşmayalım asıl amacım bir hatun var serviste ay bildiğin ayar oluyorum böyle tiizzz sesli, yerli yersiz konuşan ve hızlı konuşan, böyle cümleye başlıyor ya başını duyuyorsun artık sonuna doğru kim bilir neler diyor belli değil :) Maşallah yapboz gibi ne dediği belli değil hadi onu geçtim her muhabbete salça olan kişiden nefret ederim, arkadaşım muhabbete seni dahil ediyorlarsa buyur gel heee etmiyorlarsa otur oturduğun yerde sen ne karışıyorsun.... Bir de sevgili muhabbeti var bunun ooff dillere destan her akşam.... Bu sabah servisten indik tam merdivenlerden plazamızın o muhteşem döner kapısına doğru ilerlerken yanlışlıkla yüzünü gördüm ve o an acaba neye baksam da yüzümdeki korku ifadesi düzelse diye düşündüm.....  Ya arkadaşım sen manyak mısın ? Salak mısın ? bilemedim ben yani şimdi zaten beyaz tenlisin yüzüne beyaz pudra sürüp, göz altı ve göz kapaklarını neden beyaz far ile boyarsın.... bildiğin uzunlarını yakmış araba farı gibi :D yani çok üzgünüm dalga geçiyorum ama bunları senin yüzüne söylemek istemiyorum bu sefer kıskanıyor beni dersin kaldı ki araba farını neden kıskanayım :D Çok istersem inerim aşağıya arabamın farlarına bakarım :D he bir de sigarası var bunun kızım sen bayansın bir yarım saat sonra sigaranı iç ne olacak yani anlamıyorum ki ben..... Servise geliyor, ilk okul çocuğu gibi çantasını koltuğa bırakıyor orayı garantiliyor sonra sigarasını alıyor aşağıya iniyor sigarasını alabildiğine hız yaparak içiyor sonra bir hışımla servise biniyor.... Iyyyyy iğrenççç servise kültablası binmiş gibi oluyor bööyykk midem bulandı :/

Ya bir de bizim ofiste sevdiğimiz bir arkadaşımız var ( cidden severim iyi çocuktur ) ama arkadaş tepene geliyor bır bır bır bır konuşuyor, öyle kendiliğinden esiyor yanına geliyor ne yapıyorsun ekranda falan bakıyor duruyor konuşmuyorsun gene duruyor :D hayır bir şeyde diyemiyorum :) 


Neyse bu kadar dedikodu yeter sonra gene gelirim :):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *