Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

1 Ağustos 2012 Çarşamba

Elbise Karmaşıklığına devam......



Hala elbise arayışı içinde olan ben biraz öncede İpekyol'a biraz göz gezdirdim, o sırada ipekyol dışında ki modellere de baktım... Gözüme takılanları şimdi paylaşıyorum sizinle az biraz yardımcı olsanız :) 


Mesela bu elbisenin alt kısmı hoşuma gitti tabi biraz daha hareketli olacak kuyruk olacak ve içimde çok mini olmamak kaydı ile bir elbise olacak....




Veya bunun da alt kısmı hoşuma gitti gene böyle olabilir ama parçalar biraz daha büyük olabilir ve bir bacak yırtmacı olabilir....



Elbisemin üst kısmı kafamda netleşti aslında, bu şekilde tabi biraz daha değişik bir yaka istiyorum....



İpekyol imzalı bir elbise sade renk olarak güzel bir elbise....



Beyaz elbisenin sırt dekoltesi hoşuma gitti, elbise tamamı ile kapalı olup sırt dekoltesi gayet hoş olabilir....



Ee ben herşeyin bir kısmını beğeniyorum ortaya nasıl bir elbise çıkacak çok merak ediyorum :) Bir an önce karar vermem gerektiğini düşünmekteyim :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *