Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

1 Ağustos 2012 Çarşamba

Şaşkın bakışlar içerisinde.....



Ben çocukken babam arabamızı nereye park ederse etsin mutlaka arka lastiklerine taş koyardı... Arabanın kaymamasını garanti altına almak için.... Ben geldim evlilik çağına yuvadan uçan kuş oldum hazırlık yapıyorum falan :) derken dün akşam sevgilimle benim Güllaç aşermemin üzerine çıkıp Migrosa gittik güllaç falan aldık sonra dönüşte otoparka girdik tam geçiyorduk ki ne görelim :) :) :) :)





Yıl olmuş 2012 hatta şurada 2013 e 4-5 ay kalmış, gördüğümüz manzara karşısında epey bir şaşkın şaşkın baka kaldık :) Corsa'nın sahibi taş bile değil bildiğiniz kaya koymuş lastiklerin dibine :) Artık araba dile mi geliyor geceleri bilemiyorum, el freni belki tutmuyorduk dedik ama öyle bir şey olsa neden eğimli yola park etsin arabayı :) Açıkçası biz çözemedik :) 

Elbet bir bildiği vardır :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *