Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

31 Ağustos 2012 Cuma

Kısaca....



Biliyorsunuz bayramdan önce ufak bir moda evi krizi yaşamıştık, sakince o krizimizi atlattık farklı bir yer bulmuştuk ve 29/08/2012 20:00 de ilk provamız vardı.... Fakat akşam hem aşırı trafik, hem de kendimi bildim bileli istanbulda yollarda hep çalışma var vbg. sebeplerden ötürü akşam çok geç kalacağımız için + gideceğimiz han da bir elektrik bakımı olduğu için randevumuzu 30/08/2012 ye attık ( çok daha iyi oldu desem yalan olmaz ) 

Perşembe günü öğleden sonra ilk provamız için Firuze Şenel Moda Evine gittik.... Elbisemin son ayarlarını yaptık işte nedir etek boyu, üstü altı, sağı solu derken ikinci randevumuzu 12/09/2012 ye aldık... İşimizi çok uzun sürmedi zaten... Neyse Firuze ablanın yanından çıktık arabamıza doğru gittik Perpa da işimiz vardı onu halletmek için oraya doğru yol aldık, bilmem inanır mısınız ama Perpa İş Merkezine bu yaşıma geldim dün 2. gidişimdi :) 1 kere de ilk arabamı alırken noter işlemlerini yapmak için gitmiştim :) Nasıl karışık bir yer orası ya.... Bir kere 11. kat, 13. kat var anlamadım ben orada 13 kat var mı ki ya ben dışarıdan bakınca göremedim de :/ Acaba diyorum bir göz doktoruna mı gitsem ? yoksa Perpa'nın farklı bir sistemi mi var :)  Labirent gibi zaten, gittiğimiz yere bir daha gitmeye kalksam kesin kaybolurum eminim :) allahtan sevgilim yanımda yani :) 

Neyse orada işimizi hallettikten sonra arabamıza bindik, hazır vaktimiz var en azından gidip sevgilim nişanda giyeceği takım elbisesine bakalım biraz dedik....
Şu an 3. seceneğimiz var birinden birini seçeceğiz nasıl karar vereceksem hepsi çok çirkin oluyor üstünde,
[şaka yapıyorum çoookkk yakışıklı oluyor uyuz oluyorum :) ]

1. tercihimiz DAMAT&TWEEN 'de giydiği takım, 
2. tercihimiz HATEMOĞLU 'nda giydiği takım.
3. tercihimiz AVVA 'da giydiği takım. 

Nasıl karar vereceğiz bilmiyorum aslında tercih sıralamamıza bakarsak sanki az biraz belli ama genede ben karar veremiyorum :) hepsi üzerine cuk diye oturuyor ve çok tatlı oluyor :) 

Dün Hatemoğlu ve Avva da denedi, Damat'a ilk olarak gitmiştik zaten, şimdi yarın Damat'a tekrar gidip son bir kez orada giydiğini deneyecek sonra kararımızı vereceğiz yani sanırım bilemedim :) Ne zor bu işler ya :) 

Artık saat 19:00 olmuştu biz hala dolanıyorduk karnımızın acıktığını hissettik :) dedim anneme hadi eve gidip yemek yiyelim.... Zaten ben, sevgilim, annem ve tülin anne dolaştık bütün gün o zaman bir mangalı hak ettik biz dedim :) Evimize gittik, aldık kanatlarımızı, köftelerimizi, hemen çardağımız da yerimizi kaptık masamızı hazırladık bu arada sevgilim patlıcan,kırmızı biber ve soğanları mangalda yapmaya başladı derken etler derken bir baktık masadayız :) salatamız, pilavımız, kavunumuz allah ne verdiyse hep beraber yedik :) 





















Sonra hoş sohbet derken bir baktık saat 00:20 olmuş, malumunuz bugün iş :) kalktık tabi derkenn benim yatağa girişim 02:00 yi buldu sonra da sabah 07:00 kalk :) hayat çok zor :) 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *