Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

17 Ağustos 2012 Cuma

LEYLA ile mi MECNUN? Yeni Sezon Fragman


Melis Birkan & Ali Atay


Muhteşem dizimiz 10 Eylül de TRT ekranlarında start alıyor... Bugünlerde başlayacağına sevineceğim tek dizi bu sanırım :) Yeni Leylamız Melis Birkan ve bu duruma çok sevindim, genel anlamda belki tanınmış bir sima olduğu için beğenmeyenler olabilir ama bence Melis Birkan bu diziye çok yakışacak.... Oyunculuğu olsun, mimikleri olsun tarafımdan çok beğenilen bir oyuncu kendisi :) he tabi sedef de olsaydı en az bu kadar sevinirdim ayrı mesele ama Melis Melis Melis diyorum.... ve sabırsızlıkla 10 Eylül'ü bekliyorum.....


LEYLA ile mi MECNUN ?  3. Sezon Fragman


2 yorum:

  1. Bende merakla be kaliyorum AMA Sedef olmamasina uzuldum.. Simdi leyla gerimi mi geliyor yoksa yeni leyla mi cikiyor ortaya..

    YanıtlaSil

  2. Sedefin olmamasına bende üzüldüm eski leylardan daha çok seviyordum onu ama melis birkanı da çok severim, değişik bir giriş yapacağa benziyor :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *