Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

24 Ağustos 2012 Cuma

Ooo llaa laaa dizi fragmanlarımız hayırlı olsun :)



Eylül yaklaştıkça ki zaten şunun şurasında bir şey kalmadı, sezon kapatan dizilerimiz de yavaş yavaş fragmanlarını yayınlamaya başladı.... İlk olarak Leyla ile mi Mecnun ? 'un fragmanını sizlerle paylaşmıştım ve merakla bekliyorum sezona nasıl başlayacak diye.... Her fırsatta da söylüyorum Melis Birkan bu sezon dizi de olacak ve kendisini çok seviyorum :) 

Fragmanları yayınlanan 2 dizi daha var ( en azından benim karşılaştığım ) bunlardan biri ; Muhteşem Yüzyıl, diğeri ise; Öyle Bir Geçer Zaman Ki.... 


Muhteşem Yüzyıl'a bu sezon muhteşem isimler katıldı bir tanesi ise Ezel den izlediğimiz Dayı karakteri ile Tuncel Kurtiz ( burada kimseye yeeğeennn demez umarım :) ), Cansu Dere, Pelin Karahan ve Ozan Güvende  isimler arasında bulunuyor....

Şimdi Muhteşem Yüzyıl'ın yayınlanan ilk fragmanına bakalım neler olmuşşşşşşş :) 




Bunun dışında bahsetmiş olduğum Öyle Bir Geçer Zaman Ki de ilk fragmanını yayınladı... Osmancık büyümüş anne yaşlanmış vesaire derken bakalım neler olmuş :)



Çok çok çok özür diliyorum ben Doktorlar gibi olan dizimiz Arka Sokaklar'ı unutmuşum çok pardon :) Onunda fragmanı yayınlandı :) 

Tamam dizi başlarda iyiydi ama sonradan baydı ne yalan söyliimmm, maşallah türkiye'yi tüm suçlulardan kurtardılar hiç boş çıkmıyor.... Genede izleyen vardır illaki genede emeğe sağlık diyoruz....



Unuttuğum dizi var ise ki vardır, kanallarda o kadar çok kalabalık var ki ben şahsen takip nedemiyorum ve etmekte istemiyorum.... Merakla beklediğim dizilerim bellidir zaten..... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *