Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

15 Ağustos 2012 Çarşamba

Ooppss gene çenemi tutamadıysam sanki :)




Asla isyan etmiyorum tamam şöyle diyorum sadece, şans işte herkese nasip olmuyor yeşiller, pembeler, maviler içinde yüzmek diyorum... Peki neden diyorum ??? 


Bir haber şu Uzay Yolculuğu hesabına, ismini buradan zikretmeme gerek yok tabi ki ama yani  tam tamına Doksanbeşbindolar yatırıp uzay turuna katılacak olan jeeeetttt sosyetemiz acaba neyin kafasını yaşıyor tam olarak emin değilim.... Hayır uzaya atacağınız Doksanbeşbindööllaarınız var da o kadar yukarıya çıkmadan biraz bulunduğunuz noktadan aşağı doğru gelseniz de Halkın arasına karışsanız da acaba bu döööllaarrlarınızı harcayacağınız daha mantıklı şeyler bulabilir misiniz diye düşünmekten kendimi alamıyorum..... 

60 sn. için doksanbeşbindöölaarr vayy anasını sayın seyirciler, yok arkadaş ben anlıyorum şimdi düşünsenize paranızın hesabını bilmiyorsunuz, Paris Hilton'u düşünün hatun uyurken bile kasasına para giriyor, eee ne yapacak şimdi Paris o parayı ( görüyoruz neler yapıyor :D ), işte aynen bu hesap yada hanlarınız, binalarınız, fabrikalarınız var hesap kitap bilmiyorsunuz e uzaydı, marsdı, satürndü gezip dolaçcaksınız, işte ada satın alcaksınız, ne bilim uçak filosu kurcaksınız kendinize, e birde haber oldunuz mu daha neee :) 

Valla 3 saat gidiş / 3 saat dönüş ve uzayda geçirelecek 60 sn. niz var cidden gözüm yok :) benim zaten yükseklik korkum var hiç öyle uzay boşluğu fantezilerine giremem, param olmadığından değil çok banel geldiğinden :) :) Demem o ki eskiden Fakir & Orta Direk & Zengin vardı..... Şimdi Fakir & Zengin konumundayız ee hani bizim orta direklerimiz yada madem biz bu kadar zengin varlıklı aileleri bulunan bir ülkeyiz neden ben hala sokakta dilenen çocuklar, bir torba kömüre oy veren bireyler, 3-5 kuruşa çalışan hiç bir şekilde sosyal güvenliği olmayan işçiler, deniz yüzü görmemiş aileler, kırmızı etin hiç girmediği evler, yırtık pantolanlar ile sökük çoraplar ile okula giden çocuklar, parası olanın 1 ay parası olmayanın 15 ay askerliğe mecbur olduğunu  vbg görüyorum, duyuyorum ve her gün gazetelerde bunları okuyorum.... Peki bu paralarıyla övünen o zengin jet sosyetelerimiz hiç mi gazete okumuyor ya da onların kapısının önüne bırakılan gazetelerde mi farklı.... Acaba yaşadıkları ülkenin mutlu mesut, barış içinde, herkesin pembe panjurlu evlerde oturduklarını falan mı sanıyorlar ??? 

Annem hep der bunun birde öteki dünyası var.... Evet anne var haklısın ama bizde şu anda bu dünya da yaşıyoruz.... Öteki dünya dediğimiz bir dünya var ise zaten hepimiz aynı fakirlikte olacağız kimsenin doları, kimsenin ünvanı, kimsenin seviyesi önemli olmayacak, şimdi el pençe divan durduklarımıza o zaman aynı safhadan bakacağız ve şimdi göz ucu ile bile bakmadıkları kişilerin o zaman hemen yanında durmak zorunda kalacaklar evet haklısın anne.... Ama işte buda insan yapısı ister istemez gördüğü şeyleri sorguluyor değil mi ? 


Neyse dediğim gibi kimsenin 60 sn'lik uzay macerasında, bindiği arabada, oturduğu evde, yaptığı tatilde, yediği havyarda................ vbg ( daha uzar gider bu ) gözüm yok, daha fazlasını kazansınlar ama biraz da at gözlüklerini çıkartsınlar.....


Saygılar ;)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *