Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

13 Ağustos 2012 Pazartesi

Bir Moda Evi Krizi....



Peki ben bu arada neler yaptım ? uuuuuu anlat anlat bitmez valla yorgunluğum ayrı, gezip dolaştığım yerler ayrı mesele ammma velakin bazı şeyleri hallettim....


Mesela elbise konusunda karar kıldım, zaten en başından belliydi hazır almayacağım diktirmek için bir kaç yer bakıyordum en sonunda bana hitap eden samimi bir yer bulduk ve orayla anlaştık hatta ve hattaaa 29/08/2012 çrş 20:00 e randevu bile aldım....

Ama onun öncesinde yaşanılanlar var tabikisi deee, peki neymiş bunlar bir hatırlatayım kendime ben :)


En başında nişanda giyeceğim abiye için renk seçimim ; Petrol Mavisi, ve Mercan rengi.... iki rengin birbirine yakışacağını düşünüyorum ama tabi ki ana rengimiz Petrol Mavisi diğer rengin üzerinde değişiklik yapabilirim o ilk provada belli olacak :)




Elbise modeline de karar verdim ama söylemem :)


Bunun dışında Cumartesi günü bu kadar şeyi netleştirmeden önce geçen haftalarda anlaştığımız ...... Gelinlik'e gittik ( ne olursa olsun ismini zikretmeyeceğim ) arayıp kendisinden randevu almıştım, kumaş seçimleri yapılacaktı, rengine falan karar verilecekti, gittik iyice anlaştık renk seçimini yaptık, gittik kumaşlara baktık ve karar verdik tekrar kişinin moda evine geri döndük ( tavsiye ile gitmiştik ) Ölçüler alındı vesaire derken bayramdan sonraya gün verildi ilk prova adına tam çıkacağız  "biz tutarın yarısını almak zorundayız" dendi.... Bizde doğal olarak ( telefon ile randevu alırken de bu şekilde bir tutarın alınacağı söylenmediği için ) hazırlıksız geldik dedik yani tamam işin nişanesidir bir 50 TL bırakalım bayramdan sonra nasılsa geleceğiz tamamını da veririz dedik... "Yok biz yarısını almak zorundayız ölçülerinizi aldık sözleşme açtık bu muhasebeye gidecek." dendi... Anladık ama yanımızda bu miktar ile gezmiyoruz ve ayrıyetten bir yere kaçtığımız yok sonuç itibari ile getireceğiz dedik.... "Yani bu miktarı almamız gerekiyor" diye ısrar ettiklerinde ise benim sinir katsayım tavan yaptı gökdelenleri aştı ve benden beklenen şeyi yaptım..... O ZAMAN İPTAL EDİN BU ŞEKİLDE BİR TAVIR İLE SİZİNLE ÇALIŞMAK İSTEMİYORUM.... dedim. 


Şimdi gelelim bunun ne kadar etik olduğuna, bana sorarsanız bu bir firma için hiç doğru bir şey değil.... Ne olursa olsun eğer ki sizin çalışma prensibiniz bu ise telefon açılıp randevu tarihi istendiğinde kişiye bu bilgiyi vermesi gerekiyor.... hee eğer benim vereceğim tutara ihtiyacınız var ise o zaman açık açık söylenmeli bizde he tamam o zaman bak ihtiyacın varmış diyelim.... Ama size gelen hele ki tavsiye üzerine gelen bir müşteriye bu şekilde davranmak hiç ama hiç hoş değil.... evet ben sizinle çalışmazsam siz iflas etmezsiniz, ama müşteri memnuniyeti diye bir şey vardır ve bir müşteri kaybetsek de bir şey olmaz diyebilirsiniz ama bu ufak bir detay bile olsa aslında çok büyük bir şeydir sizin için.... Çünkü benden kazanacağınız paranın önemi yoktur belki ama benim sizin moda eviniz hakkında yapacağım kötü eleştri sizin adınıza iyi olmayabilir.... Kaldı ki beni tanıyan herkes bunu yapacağımı bilir.... 


Oradan çıktıktan sonra farklı bir yere gittik, gerek bizi karşılaması, gerek samimiyeti gayet hoş bir durum teşkil etti.... Fiyatta da, modelde de hepsinde anlaştık tarih aldık ve kendisine işin nişanesi olarak 20TL bıraktık ve kendisi bu 20 TL yi aldığı için defalarca bize yanlış anlamamızı söyledi.... 

Neyse daha fazla uzatmaya gerek yok tabi ki, ben sadece yapılan davranışın, tavırın hiç hoş olmadığını kendimce paylaşmak istedim. Bana göre hoş değildi.....




2 yorum:

  1. peki sonraki gittiğiniz yani memnun olduğunuz yer neresidir acaba ?:) Yani ilk baştakinin yaptığı hiç normal değil... diğerinin ise 20 tlye mahcup olması ise çok insancıl çok hoş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  2. Bencede yapılan hiç etik bir davranış değildi ve kendisi Fatih bölgesinin ilk gelinlikçilerinden biri duğunu söylüyor, demek ki para dışında pek birşey öğrenememiş.... Sonraki gittiğim yer ise "Firuze Şenel Moda Evi" hatta dünkü randevumumuzu iptal ettiğimiz için bugün gittik ve son anda da olsa burayı tercih etmekle çok doğru bir karar verdiğimi bir kez daha anlamış oldum :))))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *