Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

5 Eylül 2012 Çarşamba

07/09/2012 Cuma Vizyona Girecek Filmler



Bu hafta ne kadar çok film karşılıyor bizi, şöyle bir göz gezdirdim de bayağı sağlam yapıtlar var bir bakalım neler varmış ; 


Mutluluğa Boya Beni & Le Tableau

Fragman

Dikkatimi çeken bir film ve hoşuma gideceğini düşünüyorum ailecek gidilecek bir film bence.....


Geriye Kalan
 Fragman

Başrollerini Devin Özgür Çınar, Birsen Dürülü, Burak Tamdoğan, Erkan Bektaş ve Şebnem Hassanisoughi'nin paylaştığı filmin yönetmenliğini ise Çiğdem Vitrinel üstlenmiştir. 

Sevda ile Cezmi 7 yıldır evliler ve kocası kendisi ile aynı hastanede çalışan Zuhal ile aldatıyor, sevda da bunu öğrenmesi ile o güzel hayatı yerle bir oluyor 


Cesur & Brave 

Fragman

Yönetmenliğini Mark Andrews ve Brenda Chapman'ın üstlendiği filmin başrollerinde Emma Thompson, Robbie Coltrane, Billy Connolly, Kevin Mckidd, Kelly Macdonald rol alıyor. 

Annemin gidebileceği bir film :) 


 Fragman

Andrey smirnov, Elena Lyadova, Aleksey Rozin, Yelena Lyadova ve Nadezhda Markina'nın başrolleirni paylaştığı filmin yönetmen koltuğunda Andrei Zvyagintsev oturuyor. 

Cannes Film Festivalinde Belirli Bir Bakış Juri Ödülünü kazanan film ayrıca Festivalde kapanış filmi olarak da gösterilmiştir.


Ruh & The Pact

Fragman

Başrollerinde Agnes Bruckner, Casper Van Dien, Haley Hudson, Caity Lotz ve Kathleen Rose Perkins'i gördüğümüz filmin yönetmenliğini ise Nicholas Mccarthy üstlenmiştir. 

Aslına bakarsanız bildiğimiz klasik ruh filmlerinden ama güzele benziyor gidilesi.....


Şimdi Gel De Gör Beni & Lola Versus
 Fragman

Darly Wein'in yönetmenliğini üstlendiği filmin başrollerinde Bill Pullman, Debra Winder, Greta Gerwing, Joel Kinnaman ve Zoe Lister Jones görülüyor.

29 yaşında bir kadın ve uzun süredir birlikte olduğu sevgili ise evlenmelerine 3 hafta kala terk ediliyor.... Artık siz düşünün ???? 

Sır & The Tall Man

Fragman

Başrollerini Jessica Biel, Jodeller Ferland, Samantha Ferris, william B. Davis ve Eva Harlow'un paylaştığı filmin yönetmenliğini ise Pascal Laugier üstlenmiştir. 

Sinemada fragmanına denk geldim ve gayet hoşuma gitti fragmanından etkilenip genelde filme gidilince hüsranla sonuçlanıyor ama sanırım bu film böyle olmayacak...

Bahse Var Mısın ?  & Lay The Favorite 

Fragman


Başrollerinde Justin Timberlake, Joshua Jackson, Rebecca Hall, Catherine Zeta Jones ve Bruce Willis'ın olduğunu gördüğümüz filmin yönetmen koltuğunda ise Stephen Frears oturuyor....


Bruce Willis dedim dikkatiniz çekti değil mi ? Aşkım benim ya ben bu adamı çok seviyorum daha önce söylemiş miydim acab ? ( kesin söylemişimdir ) 

Mutlaka gidilecek :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *