Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

13 Eylül 2012 Perşembe

2. Provam




Evet dün ofisten 15:00 gibi çıktım ve Fatihe doğru yola çıktık..... Nedeennn derseniz şayet, ee bu kızcağızın nişanı var biliyorsunuz ve elbisesi için provalara gitmesi gerekiyor :) :) :) :)

Dün gittik Firuze Şenel Moda Evine sevgili Firuze ablanın o güler yüzü, şen şakrak konuşması ile koyulduk elbisenin 2. provasını almaya :) Elbiseyi giydikten sonra hem rengi olsun hem modeli olsun doğru seçimler yaptığıma bir kere daha inandım, ayrıca Firuze ablanın o ellerine emeklerine sağlık tabi ki, öyle ustaca yapmış ki muhteşem olmuş birde bu prova hali düşünün bunun 3. provası ve teslimi var :) 

3. Prova elbise ile ilgili olmayacak yani elbisenin bel kısmından üzerine dolanacak olan dantel kumaş takılacak onun üzerinde tasarım yapılacak he tabi dün bu dantelin rengini seçtik ama sırada dantelin deseninde sıra ve bunun içinde cumartesi günü sabah erkenden nişantaşı-osmanbeye yolculuk var.... Annemin götüreceği kumaşçılara gidip dantelin desenini seçeceğim belki istediğim deseni bulamayacağım o zaman da aklımda tülün farklı bir versiyonu var ona bakacağım :) :) 

Yani şunun şurasında 06/10/2012 ye ne kaldı değil mi ama ? :):):):):) Hani ben boşuna panik yapmıyormuşum demek ki sanki hiç bir şey vaktinde olmayacakmış gibi geliyor acaba şimdi böyle olursa ben düğünde ne yapacağım çookkk çookk merak ediyorum :):):):) bilumum sakinleştirici, yatıştırıcı falan almam lazım sanırım :) 

Ya birde dün Fatihte kayboldum ya ben arabada konuşurken bir baktım Karagümrüğe inmişiz :) ay nası yerler oralar ya ben anladım ki hiç karagümrüğe gitmemişim :) sanırım bir dahada bilinçsiz yanlışlıkla bile olsa da gitmem :)








 Birde Fatih Sarması yiyelim dedik ama ben karagümrüğe inince ve sonra oradan çıkmaya çalışırken iyice amacımızdan saptık artık 3. provada yada cumartesi günü danteli bulup alırsak firuze ablaya götürücez o zaman fatih sarmasının yerini bulucaz artık yapacak başka bir şey yok ne yapalım :)  


Şimdi cumartesi günü birde ayakkabımı buldum mu benim de pek bir işim kalmıyor zaten ayakkabıyı elbisemin kumaşına kaplatacağım o yüzden rengi çokta önemli olmayacak benim için sadece modeli onemli olacak.... 


Şimdi ben ufaktan diğer postlara geçiyorum, kocaman öpüldünüzzzz :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *