Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

28 Eylül 2012 Cuma

28/09/2012 Cuma Vizyona Girecek Filmler...



Şaka maka Eylül ayını da bitirdik, bakalım eylülün son haftasında vizyonda neler varmış ;


ÇANAKKALE ÇOCUKLARI

Fragman


Usta yönetmen Sinan Çetin'in çektiği Çanakkale Çocuklarının başrollerinde Haluk Bilginer, Oktay Kaynarca, Yavuz Bingol, Cemo Çetin ve Wilma Elles rol almaktadır. 

1 anne, 2 çocuk ve SAVAŞ..... Fragmanını izlerken bile içimin ürperdiği bu filme nasıl gidip izlerim hiç bir fikrim yok.... ama mutlaka gideceğim bunu biliyorum....


Yargış Dredd 3D  & Judge Dredd 3D

Fragman


Pete Travisin yönetmenliğini üstlendiği filmin başrollerinde Karl Urban, Lena Headey, Olivia Thrilby, Langley Kirkwood, Domhnall Gleeson görülmektedir. 

Belki ben dünyanın bu halini göremem ama herhalde benim çocuğum yada torunum falan görür diye düşünüyorum....

Roma'ya Sevgilerle & To Rome with Love

Fragman


Penolope Cruz, Ellen Page, Roberto Benigni, Alec Baldwin ve Jesse Eisenberg'in başrollerini paylaştığı filmin yönetmen koltuğunda ise Woody Allen oturmaktadır. 

Romantik - Komedi tarzında bir film olması ile birlikte kadrosu ve yönetmeni ile de dikkat çeken bir film olmuştur. Her ne kadar bu tarz filmleri pek sevmesem de arada bünyeye aşılamak lazım diye düşünüyorum :)

N'apcaz Şimdi

Fragman

Özgür ÖZberk'in yönetmenliğini üstlendiği filmde Özge Özberk, Ufuk Özkan, Zeynep Beşerler, Ebru Kocaağa ve Cenk Torunu beraber görüyoruz..

Nereye gidicek bu Türk Sinemasının hali bilmiyorum ama bu şekilde bir yere varamayız, Recep İvedik vb. gibi filmler ile sinemaya bir şey katamayız en azından ben böyle düşünüyorum ve açık açık net bir şekilde söylüyorum hiçbir recep ivedik serisine ayrıyetten ona benzer yok kutsal damacaba vs. filme gitmedim korsanını bile alıp izlemedim, zaten tv'de yeteri kadar boş diziler ile beyin hücrelerimizin ölmesine neden oluyorlar birde buna ben yön vermeyeyim....

Ama bir emektir, bunun için genede bu tarz film yapanların emeklerine sağlık elbette ki bu tarz filmlerinde seveni, izleyicisi vardır....


Rec 3 : Diriliş 

Fragman

Yönetmen koltuğunda Paco Plaza oturuyor ve Leticia Dolera, Diego MArtin, Carmen Contreras, Antonio Barroso ve Xavier Ruano başrolleri paylaşıyorlar....


Serinin 3. filmi, fragmanı gayet başarılı izlemeye davet ediyor ayrıca zaten ilk 2 serisini izleyenler var ise buna da gidecektir.....




Şimdiden İyi Seyirler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *