Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

24 Eylül 2012 Pazartesi

64. Emmy Ödülleri Kırmızı Halıdan....

Pekiii 64. Emmy Ödüllerinde kim ne giymiş ona bir göz atalım.....


Ashley Judd , aslında renk seçimi hoşuma gitti ama nedense elbise hoşuma gitmedi, yani yakışmamış çok küt duruyor üzerinde....


Claire Danes, Tamam sarı güzel severim fakat ödül töreni için çok basit kaçtığını düşünüyorum...



Emily VanCamp, Kendisi gibi elbise çok narin gözüküyor sevdim....



Hannah Simone, Evet elbiseye bayılmadım ama hoşuma gitti fakat keşke o bikini izleri olmasaydı...



Heidi Klum, her zaman ki gibi muhteşem, bir söz söylemeye gerek duyulmuyor...


Jane Krakowski, eh işte diyorum belki kuyruk biraz daha uzun olabilirdi...


Jane Levy, hiçö beğenmedim bir kere elbise üzerinde hiç yakışmamış yani olmamış bir şey var o elbisede....



January Jones, ilginç bir tasarım olmuş ama bence o elbise neon bir renk olmalıydı....



Jena Malone, hiç beğenmedim yani o yırtmaç bile kurtarmamış bence....



Jessica Pare, sade ve şık....



Julianne Hough, işte ben buna bayıldımmmmmm hem renk hem de tasarımı gerçekten çok hoşuma gitti oldukça başarılı....


Julianne Moore, ehhh işte


Kat Dennings, her an göğüs kısmı düşecekmiş izlenimi veren bil elbise....


Kate Mara, sbana kalırsa sıradan....



Kelly Osbourne, saç ve elbise renk süper.....


Lucy Liu, bilemedim aslında beğendim ama ne bileyim sanki biraz da beğenmemiş gibiyim anlamadım ben kendimi şu anda....



Mayim Bialik, hiç olmuş mu? yani iğrenç ötesi gerçekten sanki karşımda 70-80 yaşında biri var, hiç olmamış hiç mi hiç beğenmedim....




Morena Baccarin, Hoşuma gitti özellikle göğüs kısmındaki dekolte gayet güzel bir görüntü sergiliyor....



Padma Lakshmi, rengine bayıldım desem yalan olmaz....



Sofia Vergara, ikinci olarak elbisesine bayıldığımmmmmm kişi sofia, oldukça güzel gerçekten beğendiğimi söyleyebilirim....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *