Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

28 Eylül 2012 Cuma

Bildiğin Stressssssss



Karşınızda ilginç hallenmelere giren biri var haberiniz olsun yani :) iyice sardırmış durumdayım hayır aslında her şey hazır ama sanki her şey eksik gibi görüyorum sanki ne yapacaksam sanırsınız ki Çırağan Sarayını kapadım :) 

Şöyle bir gözden geçiriyorum da 


  • Davetiyeler gitti,
  • Obi Events'e organizasyon için her şey anlatıldı,
  • Cupycake ler hazır,
  • Elbise Şenel Moda Evin de hazırlanıyor, Pazar günü teslim alınacak,
  • Elbisemin Apoleti hazırlanıyor,
  • Ayakkabım ve çantam tasarlandı yapılıyor cumartesi günü teslim alınacak,
  • Sevgilimin takımı, kemeri ve ayakkabısı alındı,
  • Kravat ve mendili elbisemin kumaşından hazırlanıyor,
  • Anı tuvalimiz hazır,
  • Fotoğrafçı arkadaş hazır,
  • DJ, Obi Events bünyesinde hazır,
  • Pazartesi son kez mekanda yemeğin demosu yapılacak,
  • Annemin, babamın, kardeşimin nişan için baştan aşağı hazırlar,
  • Sevgilim resimlerimizi bastı onlar hazır,
  • Loca Kuaför ile konuşuldu, saç baş belirlendi kişi belirlendi, fiyat belirlendi,
  • Araba süslemesi halledildi....

Şimdilik aklıma gelen bir çorap alacağım, sanırım bu kadar ya yapılacak başka ne kaldı ki bilemedim ama hala içimde bir eksiklik var diye düşünüyorum hadi hayırlısı :) :)))))))

Ohaa yaa ben aşırı stres olmuşum onu ben şu an fark ettim ne olucuuuuu şimdiii ? :/ Hayır birde dahaönümüzde kınası var, düğünü var, evi var aaayyyyy şu an içim şiş şiş şiş balon oldum sanırım ama her şeyi hallederiz biz sevgilimle beraber ona eminim :))))))))

Ben bir dumansal tütüngeçe başvurayım sonra gene devam ederim, haydi öppücükkkk :)






1 yorum:

  1. evet insan stres oluyor ama güzel stresler bunlar kolay gelsin bana da beklerim görüşmek dileğiyle www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *