Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

24 Eylül 2012 Pazartesi

Çenem düştüyse benim :)



Seksenlerde ki çocuk gibi pöööööfff diyorum artık, arkadaş ne zormuş bu işler böyle beynim allak bullak oldu içim şişti resmen :/ Böyle son zamanlara yaklaştıkça aksilik çıktığı zaman aksilikte değil de gereksiz strese sokulduğum zaman beynimi yiyorum resmen.... 

Tamam halledilenler listesi epeyce kabardı zaten, mesela cumartesi günü davetiye için onayı verdik bugün sevgili saygılı arkadaşım B. davetiyeleri teslim alacak evine yakın olduğu için, iş çıkışı da gidip ben ondan teslim alacağım, sonra o davetiyeler 2 parça halinde olduğu için tek parça haline getireceğiz sonra zarflara isimler yazılacak sonra onlar kargoya verilecek.... Hadi bunu atlattık diyelim pek bir işi kalmadı.... 

Sevgilimin takım elbisesini de cumartesi günü gidip teslim aldık o da hazır bir ayakkabısı ve kemeri gelecek onuda hafta içi teslim alacağız, babişkomun takım elbisesi de tamam onuda sevgilimin ayakkabı ve kemerini almaya gittiğimizde teslim alacağız.... 

Kardeşimin elbisesinin altına çoookk güzel bir topuklu ayakkabı bulduk onu aldık o işi de halletmiş olduk.... Bu arada ben saç baş işini de cumartesi sabahın köründe sevgili arkadaşımın kuaförüne "Loca Güzellik Salonu" na gidip hallettim saçım boyandı kaynaklarım takıldı.... 

Elbisemi 29/09/2012 de teslim alacağım oda tamam şu an benim ile ilgili tek sıkıntı hala bir ayakkabı bulamamış olmam, hafta sonu bir yerde beğenir gibi oldum mecburen aldım ama sonradan vazgeçtim onuda iptal ettim gezmediğim avm kalmadı girmediğim ayakkabıcı kalmadı yok yok yok :( Aslında var bir sürü ama işte biraz topuk sorunumuz var çok topuklu giyemem çünkü sevdiceğimden uzun oluyorum o yüzden az topuklu bir ayakkabı arıyorum onuda bulmak biraz sıkıntı oluyor artık çarşam ve perşembe için izin aldım nişantaşı, teşvikiye, gedikpaşa vbg. yerlere gidip dolaşacağım ve elbet bulurum diye düşünmekteyim....

Dün nişanı yapacağımız yere gittik biraz sıkıntılı anlar yaşadık ama onuda hallettik masa düzenini farazi olarak gerçekleştirdik ama onuda en geç salı günü kesinleştirmemiz gerekiyor... 

Saçım konusunda da karar kıldık o da tamam.... 


İşte şu ayakkabıyı bir bulursam şimdilik başka bir şey istemiyorum...... 


Uff çok mu konuştum sanki ben :) Pazartesi pazartesi kafanızı şişirdim dimi ama napımmmmm bende darlandımartık :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *