Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

11 Eylül 2012 Salı

İğrenç Güzellik....


Bir yardım kampanyası başlatsak şu çinli kızlar ve gereksiz tiplere  bürünenler için nasıl olur sizce ??? 
Hayır sonlarını ben gerçekten iyi görmüyorum :/ Arkadaşım bir insan kendini neden bu hale getirmek için o kadar para harcar ve kendini böyle rezil eder hiç anlam veremiyorum... Neyin kafasını yaşıyor sizce bunlar fikri olan var mı ? 


Şimdi bunları beğenen erkekler varsa bir şey diyemem tabi de ama yok ya sanmıyorum yani hani benim evdeki kedim bile daha karizmatik duruyor :/ Allah yaratmış dicem ama yani bunları doktorlar yaratıp bu hale getiriyorlar..... 

































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *