Hakkımda

Hoşgeldinizz :)

Translate

11 Eylül 2012 Salı

İğrenç Güzellik....


Bir yardım kampanyası başlatsak şu çinli kızlar ve gereksiz tiplere  bürünenler için nasıl olur sizce ??? 
Hayır sonlarını ben gerçekten iyi görmüyorum :/ Arkadaşım bir insan kendini neden bu hale getirmek için o kadar para harcar ve kendini böyle rezil eder hiç anlam veremiyorum... Neyin kafasını yaşıyor sizce bunlar fikri olan var mı ? 


Şimdi bunları beğenen erkekler varsa bir şey diyemem tabi de ama yok ya sanmıyorum yani hani benim evdeki kedim bile daha karizmatik duruyor :/ Allah yaratmış dicem ama yani bunları doktorlar yaratıp bu hale getiriyorlar..... 

































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *