Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

21 Eylül 2012 Cuma

Parmigiani Bugatti.....


Parmigiani Bugatti  Saatleri..... Aslında saat takıntım vardır evde bir kutu dolusu saatim var ve hala gözüm saatlere gidiyor gerçi eskisi gibi takmıyorum nedendir bilmiyorum böyle dönem dönem geliyor bu takıntılar bana, mesela kemer bir dönem bir sürü geniş kemer almıştım kısa bir süre kullandım sonra öylece çekmece de yerini aldılar, saatlerimde işte öyle gerçi takıyorum gene kafama esince hani onları yalnızlığa terk etmiş değilim :)

kendimde görmek benim için çok önemli olmasa da bir erkekte görmek isteyeceğim en önemli şeylerden biridir saat... Ama böyle minik olmayacak büyük olacak ben burdayım diyecek baktıracak saat :) (ne saat istermişim ben beee)

İşte Parmigiani Bugatti 'nin tasarımlarıda oldukça beni etkileyen cinsten...... Bir göz atın derim :)












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *