Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

21 Eylül 2012 Cuma

Bir Sanatçı.....



Anladık Lady Gaga marjinal kadın, değişik kadın, iyi ses, güzel performans bla bla bla, şimdi açıklığa kavuşturalım açıkçası ben kendisini sevmiyorum yani sevmiyorum derken kendisini izlemeyi sevmiyorum görüntü kirliliği yaratıyor benim adıma ama şarkılarını dinlerim hani ses var görüntü yok hesabı olursa kendisi ile bir sorunum yok... 

Tamam konserlerinde deli gibi performans sağlıyor olabilir, muhteşem olabilir ama şöyle de bir şey var kendisinin bu kadar yetenekli olması bu kadar gözde olması seviliyor olması sahnede her haltı yapabileceği anlamına gelmiyor en azından ben öyle düşünüyorum... 

Lady Gaga Amsterdam da verdiği konser sırasında hem üzerine öylesine geçirdiği kıyafet ile hemde içtiği esrar ile bence hoş karşılanmamalı.... şimdi ben bağnaz biri olmadım herhalde bunları söyledim diye he eğer olduysamda yapacak bir şey yok sadece yaşam tarzım bu diiiipppp işin içinden çıkmak yerine benim hoşuma gitmeyen kısmı dile getirmek istedim.... 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *