Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

3 Eylül 2012 Pazartesi

Ütü mü......... Direk kaçarım :)



Sizde benim gibi ütü yapmaktan nefret edenlerden misiniz ? yoksa Ütü yapmayı seven kesimden misiniz ? bilmiyorum ama ben ütü yapmaktan aşırı derecede nefret ediyorum, hayır birde yeni evlenecek biri olarak buna alışmam gerektiğini mi düşünmem lazım yoksa hayat müşterektir diiippp sevgilimin üzerine mi yıkmalıyım bunu emin değilim :) 

Yani ütü yapmayı seven insanlar var mı acaba ya hiç karşılaşmadım ( sevgilim dışında ) yani o nasıl bir eziyettir, nasıl bir işkencedir anlatırken bile nefretle yazıyorum, hele o gömlektir, pantolondur :) Şimdi biz 4 kişilik bir aileyiz, bizde ütülenecek çamaşır hiç eksik olmaz ve hep boyumla eş değerdedir acaba diyorum bundan mı kaynaklanıyor, ne zaman kafamı çevirsem büyük bir dağ görüyorum ve olduğunca uzaklaşıyorum :)
Öyle ki annemle pazarlık bile yapıyorum ütü dışında her şeyi yapayım ama ütü yaptırma bana lüüüffeeennnn :) 

İnternette gezinirken daha doğrusu ne var ne yok diye online sitelere bakarken değişik bir ütü masası ile karşı karşıya kaldım :)







Fidex Home Ahşap Dolaplı Ütü Masaları, görünürde çok ciciler ama bunlar bile bana ütü yaptırmayı sevdiremez :) Benim şahsen fikrim bu ama tabi belki sizin fikrinizi değiştirmenize yardımcı olabilir bilemiyorum.... :)


Sevgilim üzgünüm ama ütü yapmayı cidden sevmiyorum bana yardımcı olursun dimi :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *