Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

9 Ekim 2012 Salı

9 gün tatil oldu sana 6 güncük..... ppeeehhhh



Heeeyyyy bu arada benim gibi Bayram Tatili açıklaması bekleyen var ise boşuna beklemesin bildiğiniz hüsran içinde bir gün geçirebilirsiniz.....

Ne güzel düşünceler içindeydim, işte şöyle bir kaçamak yaparım falan diye düşünüyordum amma velakin birden tatilin 6 gün olduğunu öğrendiğimde böyle yüzüme birden fil oturdu :/ :/ Neymiş Arefe gününü de resmi tatile katmışlar tam gün yapmışlar aman allah razı olsun o 1 gün nasıl beni benden aldı anlatamam :/

Arkadaş yapsaydın şunu 9 gün, zaten hepimizin anası ağlıyor hele ki özel sektörde çalışanların, sabahın bir körü gel akşam normal çıkma saatinde çıkama, hafta sonu her an çağırılacaksın korkusuyla yaşa, maaşım acaba bu ay hangi gün yatar diye bekle vbg. birde sabah kalk gazete okuyacağım diye bayram tatili 6 gün diye açıklanmıştır ibaresi bul...... Amaann ne hoş ne hoş.....

Neyse ama benim gene 2 gün bile olsa böyle sessiz sakin bir yere kaçasım var bununla ilgili araştırmalarıma başladım yani az sonra başlayacağım :)



Şu an hayalimde;

Huzurla, bol temiz havayı içine çekebildiğin, kuş cıvıltılarının olduğu bir yoldan geçip , 







Çıtır çıtır odun seslerinin yanışını duyduğun, sıcağını hissettiğin, o ateşi izlemekten keyif alacağın bir şömineye sahip,



Böyle bir evde huzurlu 2 bilemediniz 3 gün geçirmek isterdim...... Çok mu şey istedim acaba ben :/






Şu an yazarken bile huzur buldum acaba gitsem ne derece keyif alırım bilemiyorum :) Şu an bunu gerçekten çok istedim uuffff tamam ben bir araştırma yapayım böyle olmayacak bu, kendi kendimi gaza getirdim hacı şu anda :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *