Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

18 Ekim 2012 Perşembe

Gereksiz insanlar topluluğu....





Ya arkadaşım susim dedim, konuşmiimm dedim, bana düşmez dedim, alan memnun veren memnun dedim, gelmişim 28 ime bunlarla uğraşmıım dedim, aman ya blogumu kapatırlarsa diye endişe ettim (şaka be şaka), radyotelevisyonustkurumu  bana ceza verirse diye düşündüm falan fişman derken bir baktım birden parmaklar klavyeme doğru yol almış oradan da paragraflar post'uma düşmüş :D 

Şimdi amacım bu rezilliği size izletmek değil  zaten videoyu eklemiyeceğim ama bildiğimiz büyük gazeteler bunları sitelerinde güncel haberlerin arasında yayınlıyorsa e benimde burada yayınlamamın bir sakıncası olmadığını düşünsem de genede blogumun kalitesini düşürmeye gerek yok....

Video da (ki mutlaka izlemişsinizdir) o gereksiz saçma sapan bir amacı olmayan 2 et parçasının çekmiş olduğu güya espri amaçlı videonun mantığını çözmeye hiç uğraşmadım bile.... fakat daha önce de aynı dertten söylenip durmuştum.... (çok mu konuşuyorsam sanki ben)

Gene soruyorum reklam için, biraz daha fazla izlenmek için, reyting için vbg. durumlar için bu sadece ettten oluşan onun dışında bir şeye sahip olmayan kişileri neden malzeme yapıyorsunuz inanın bilmiyorum.....   Hani örf adet naraaları atıyorsunuz ya, hani bir eyüpe, bir fatihe gittiğiniz zaman başınız açık diye size ters ters bakılıyor ya, hani ramazanda oruç tutmayanlar kafir, gevur diye adlandırılıyor ya madem bu kadar atıp tutuyorsunuz ee o zaman niçin biz hala etrafta bu tipleri özellikle haberlerde görüyoruz.... Açın arkadaşım bir tane site koyun oraya orada yaşayıp gitsinler :D 

yok biri metallicayanın şarkısını türkçe yapacakmış, yok biri tangastyle yapmış, yok biri saksı koymuş, yok biri hocayım ben diiippp rus hatunlarla dini programlar yapar, biri , biri, biri, biri....... 

Demem o ki eğer ülke olarak gelişmek istiyorsanız bu şekilde olmaz diye düşünmekteyim.... ama tabi bana düşmez nihayetinde bunları düşünsün diye tepemizde insanlar var onlar düşünüyor (mu acaba? )


Hadi gitttim şimdilik :)))))







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *