Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

9 Ekim 2012 Salı

Salı mı bugün ıyyyyyy..... Günaydın o zaman








Gelelim fasulyenin faydalarınaaaaaaa  uykusuzummmmmm bu bir gerçek..... Gözümden uyku akıyor, dün hadi yatım bari dediğimde saate bir baktım 02:00 olmuş :/ yaa arkadaş bu mesai bittikten sonraki zaman dilimi neden bu kadar çabuk geçiyor, aynı zaman dilimi neden mesai saatleri içinde işkence modundan ayrılıpda bu kadar kolay geçmiyor işte ben onu bilmiyorum....







Birde en yavaş geçen Salı günü hakkımızda hayırlısı bakalım bugün başımızdan neler geçecek :)

Herkese stresten sıkıntıdan özellikle de patron kısmısından uzak birrr gün diliyorum, İyi Çalışmalar olsun.... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *