Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

15 Ekim 2012 Pazartesi

Telaşa devam......



Nişan telaşımız bitti aman ne güzel bir rahata erdik derken yeni yeni telaşlar hüküm sürmeye başladı, tatlı telaşlar diyoruz ama pek tatlı olmuyolar, işin içine yorgunluk girince e birde vakit kısıtlığın olunca sadece cts ve pazar herşeyi halletmeye yetmiyor ama ne yapalım başka alternatifimiz yok....

Nişanı sağ salim atlattık, pekte güzel oldu, sorun olmadı sıkıntı olmadı herkes bizde dahil olmak üzere gayet memnun kaldık, eğlendik, danslarımızı ettik yani tepeden tırnağa gerçekten güzeldi.... ama tabii nişan bitti sıra geldi diğer adıma en zoru en meşakatlisi de bu süreç zaten..... 

Ev bakmak, ev düzmek, gelinlik, mekan, balayı, mobilyalar, vs.

Şimdi biz sevdiceğimle ortak bir karar aldık ve düğün yapmaktan vazgeçtik, bunun yerine nikah+eğlence yapmaya karar verdik, ailelerimiz de bunu uygun gördüler.... ve nikah yapacağımız içinde mayıs için düşündüğümüz evlilik tarihimizi otamatikman ben Mart ayına çektim, nihayetinde herhangi bir yoğunluk süreci olmayacağı için mayısa kadar beklemenin bir manası olmadığını düşünüyorum..... 

İlk etapta halledilmesi gerekenleri halletmek adına Beşiktaş Evlendirme Dairesi ile görüştüm 04/12/2012 ve 10/12/2012 tarihlerinde başvurularımızı halledeceğiz ve istediğimiz gün/saat de başvurumuzu yapacağız.... Bu halletmemiz gerekenlerin en kolayı :) 

Nikah yerimiz belli olduğundan dolayı nikah sonrasında eğlenmeye gideceğimiz yeri seçmemiz gerekiyor, bunun içinde düşündüğüm yerleri sizinle de paylaşmak istiyorum bana fikir edinmem de yardımcı olabilirseniz ççookkk sevinirim :) 


  • Levendiz Rum Meyhanesi
  • Cukka Fasl-ı Meyhane
  • Neşe Taverna ( Neşemore )
  • Mira Restaurant
  • Egeli Meyhane
  • Kalamata Meyhane
  • Bay Balık
  • Galata Meyahensi
  • Rakkas Nakkaştepe 

Şimdi ben bunların içinden Rakkası ilk tercihlerim arasına koyuyorum aslında sevgilimle ortak fikrimiz, ama onun dışında Galata Meyhanesi, Cukka Fasl-ı Meyhane ve Mira Restaurant ise tercih sıralamamızda yerini alıyor.... Ama dediğim gibi Rakkas biraz daha beni kendine çekiyor :) 

Bunun dışında gelinlik olayımız var tabi aslına bakarsanız biraz biraz kafamda şekillenmeye başladı ama tabi bir an önce bu işi halletmemiz gerekiyor bunu biliyorum :) 

hee birde balayı var tabi esas halledilmesi gereken durumlar içinde onu da şöyle düşündük bir değişiklik yapalım dedik şimdi Mart ayında düşünüyoruz e doğal olarak hava temmuz ağustos gibi olmayacak en kötü Antalya bölgesine gitmemiz gerekiyor onda da ne olacağı belli değil... e bizde dedik ki Kış tatili yapalım Uludağa gidelim :) 


  • Sıcak Şarap
  • Şömine
  • Kar & Soğuk
  • Kayak
Bana çok cazip geldi :) çookk romantik bir balayı olacak diye düşünmekten kendimi alamadım e zaten yaz tatilinede 3-4 ay kalmış oluyor, mart ayında tereddüt yaşayacağımıza en azından keyfini sürebileceğimiz bir yere gitmek çok daha cezbedici geldi :) 


Şimdilik susayım biraz ben sonra gene gevezelik yaparım..... Öpüldünüzzzz :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *