Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

2 Ekim 2012 Salı

Yeeeeppp Apoletim hazır ki benim :)





Nişan hazırlıklarımız artık sonlandı diyebilirim ufak tefek 2-3 işim kaldı onun dışında Cumartesiye hazırım :) 

Dün elbisemi ve elbisemi tamamlayan apoletimi teslim aldım..... Elbisem süpriz olsun ( ufak bir ayrıntı vereyim apolette gördüğünüz renk elbisem ) ama apoletim huzurlarınıza çıktı :) sol omzumda çok hoş gözüküyor ben bayıldım duruşuna, sevgili L. ablamın ellerine kollarına sağlık mükemmeliyeti gösterdi bana  :) 




2 yorum:

  1. çok şık birşey olacağına eminim, çok merak ettim valla:) hemen fotoğraf koy nişandan sonra olur mu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. :) :) :) zaten paylaşmadan duramam ki ben :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *