Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

13 Kasım 2012 Salı

Beklediğim film sonunda geldi.....



Bu Cuma herkes planı programı iptal etsin ( yani en azından ben servisten indiğim gibi sinemaya koşacağım ) 
Her ne kadar parça bölük olsa da Twilight serisinin Breaking Dawn 2. parçası 16.11.2012 Cuma günü sinemaya girecek... Aslına bakarsanız neler olacağını en az benim kadar sizde biliyorsunuzdur ( kitap serisini okuduysanız ) ammmaa velakinnn ne kadar bilseniz de filmi izlemek bize ( en azından bana ) ayrı bir haz veriyor.... Zaten cuma günü bu son partıda izledikten sonra allah izin verirse mart ayında evlendiğimde eve alacağımız sinema sistemi desteği ile tüm serinin orjinal DVD lerini alıp peş peşe izlemek olacak, aralıksız-soluksuz hemde sevgilimle başbaşa :) vuuu bir düşündüm de şimdi süper olacak sanki :) neyse konumuza dönelim :)

Alacakaranlık efsanesinin son serisinin 2. parçasının prömiyeri Los Angeles da yapıldı, bununla beraber dediğim gibi 16 Kasım 2012 Cuma günü ülkemizde de vizyona girecek olan filmin fragmanını izleyelim....

The Twilight Saga : Breaking Dawn Part 2



Benim gibi filmin son partını merakla bekleyenler için fragman hoş olmuş değil mi ? Daha da detaylı bakmak isterseniz ben sinemalar.com adresinden bilgi aldım :)


Şimdi sıra geldi düzenlenen galadan bir kaç parça resim paylaşmaya :) 













Şimdi çrş ve prş atlattık mı cuma akşam hooppp hemen sinema :) 

şimdiden keyifli izlemeler :) 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *