Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

14 Kasım 2012 Çarşamba

Bugün Sinema Gecesi


Evim Sensin


Bugün sevgilimle baş başa sinemaya gitmeye karar verdik ( sanki normalde orduyla gidiyormuşuz gibi neden öyle yazdıysam ki ben :) ) Aslında gidip gitmemekte kararsız kaldığım filmlerden birisi, vizyona girdiğinden beri bir tereddüt içindeyim, yorumlara baktım olumlu/olumsuz, fragmanları izledim,konusunu okudum derken bugün artık bir atak yapıp gitmeye karar verdim... Nedense birden film bana sıcak geldi bilmiyorum....

Bu yüzden son bir kez sinemalar.com da filmi inceledim ve son kararı gitmekten yana kullandım.... Akşam 20:30 da filme giriyoruz bakalım beğenecek miyiz ? :) 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *