Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

14 Kasım 2012 Çarşamba

Günün Şarkısı Demet Akalın & Yılan



Demet Akalın & Yılan


Demet Akalın'ın ortalığı kasıp kavurmaya şimdiden başladığı Giderli 16 adında ki albümünün ilk şarkısı Yılan.... Şahsen bu kadar beğeneceğimi düşünmemiştim ama deli beğendim, içten bir tebrik etmek boynumun borcu oldu.... Önümüzdeki günlerde şarkının deli gibi dinlenme rekorları kıracağını düşünmekteyim ve hakkı da var şimdi yalan değil :) 

Ben sevebildim dinlemeye başladım bakalım sizlerde beğenecek misiniz ? 


2 yorum:

  1. ben de beğendim. zaten demet akalın şarkılarını genelde severim... yine ortalığı kasıp kavuracak bu albüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Haklısın açıkçası diğer şarkılarının da bu şarkıya eş değerde olacağını düşünüyorum, genelde albümlerinde nokta atışı yapan biri...

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *