Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

26 Kasım 2012 Pazartesi

Gelinlikkkkkk.....

Veeeeee işte beklenen kararı verdim en sonunda :) hep diyorum öyle devamlı araştırıp bakmaya kalktığım zaman beğenemiyorum, böyle birden görüp işte budur demem gerekiyor, benimde böyle bir huyum var işte ne yapayım :) 

Ama sonunda beğendim böyle gene orada burada gezinirken yyeeeppp dedim işte budur yaaa, daha bakmama gerek yok :) 

Gelinliğimizi seçtiğimize göre ver elini Fatih dedik ve atladık arabaya, bir yandan yağmur bir yandan trafik derken fatihe varabildik sonunda, Alisse Nuera Gelinlik'e girişimizi yaptık zaten randevu almıştık kendilerinden, Bizimle ilgilenen Nurgül hanım saolsun çok tatlı, çok sevecen, kibar bir hanfendiydi...




Tabi sohbet esnasında güzel bir Türk Kahvesi içtik sonrasında ölçüler alındı detaylar konuşuldu veeeeeee ilk prova için tarih alındı :) :):):):) allakım bir sevindim bir sevindim anlatamam, benim için hayatın en verilemeyecek kararı, en zor aşamasını atlattım sayılır bu yüzden şu anda rahatım :) 




Yapılacaklar listesinde her ne kadar bir sürü şey olsa da, planlı programlı gitmeyi tercih ediyorum, karmakarışık bir şeyleri halletmeye kalkarsak işler sarpa sarar bu yüzden yavaş yavaş sağlam emin adımlar ile ilerlemeyi tercih ediyorum, ve çevremden de aynı hassasiyeti bekliyorum... Şimdi en yakın tarihte gün alma işlemleri var bakalım hayırlısı olsun bizim için :) 




6 yorum:

  1. ayakkabıların için yardım istermisin blogumda çok cici gelin ayakkabıları var benim tasarladığım istersen bakabilirsn:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oopps ayakkabı dimi, aklımdan çıkmış desem :/ hemen yan sekmeden bloguna ziyarette bulunuyorum :) teşekkürler

      Sil
  2. :) yanlız çok enteresandırkı bende k.çekmecede oturuyorum:) heran tanışabılır belkıde tanışıyoruzdur bile:)
    canım benım düğün tariğin ne zaman bilemiyorum fakat eğer yaza doğruysa babet giymeni öneririm :) ama yok bir kaç ayaysa cok güzel bağıcıklı modeller var ve ben onları çok güzel süsleme yapıyorum :) kara senin tabı ama mevsım şartlarını göz önünde bulundur derim mailin varsa bir kaç süslenmemiş model resmi atabilirim sana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) o zaman ince detayları mailde konuşalım , tanışıp tanışmadığımızı da görmüş oluruz :)

      tue.keskinoglu@gmail.com sen şimdi bana modelleri bir gönderirsin :) bende detayları sana söylerim :) peehh heyecan yaptıysam sanki ben :)

      Sil
  3. enfes gözüküyor, umarım çok mutlu bi hayatın başlangıç giysisi olur(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) böyle beğenildiğini gördükçe doğru bir karar verdiğime seviniyorum :) amin inşallah :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *