Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

27 Kasım 2012 Salı

Günaydınnnn



Pööfff saat ertele saat ertele ve saat ertele derken bir baktım ki benim şimdiye evden çıkmış olmam gerekiyordu...... 5 dk içinde giyinerek (ki bu bir bayan için imkansız bir şey) evden çıktım ve son anda servise yetiştim.... Sanki ofisimi çok sevdiğimden yapıyorum alakası yok sadece servisi kaçırırsam birde ofise gitmek için uğraş dur sabah sabah o trafikte kendi imkanlarınla sıkıntı..... Boşu boşuna arabamı da bütün gün otoparkta yatırmaya gerek yok.... neyse ki yetiştim ve biraz zor oldu ama olsun.... 


Şimdi bugün bitmez bana hadi bakalım..... Herkese huzurlu bir gün diliyorum, İyi Çalışmalar....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *