Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

30 Kasım 2012 Cuma

Lindsay Lohan....



Lindsay Lohan 'ın şu an ki haline inanamıyorum resmen, bir insan kendine bu kadar eziyet edebilir, görüntüsünü bu kadar çirkin hale getirebilmek için nasıl bu kadar çaba sarf edebiliyor anlamış değilim... İnsanın çok parası olunca bir noktadan sonra aynaya bakıp kendinden sıkılıp değişiklik yapması gerekiyor sanırım... Biz normal bayanlar canımız sıkkın olunca, değişiklik istediğimizde, kendimizden sıkıldığımızda ne bilim alışverişe gideriz, saçı boyatırız vbg. normal insan kılıklarına bürünürüz.... ama görünen o ki genç yaşta şöhret olan kişiler de bu böyle olmuyor... Bilemedim ben onu.....














































Bu kadar estetik'e ne gerek var ? Vücudu bu kadar hor kullanmaya ne gerek var ? Bu kadar dipte yaşamaya ne gerek var ? Defalarca tutuklanmaya ne gerek var ? böyle bir yaşama ne gerek var demek daha doğru olur bence.... 

Ben niye bu kadar kafaya taktım bilmiyorum :) 



2 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *