Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

7 Aralık 2012 Cuma

Sevgiliye ufak süprizler :)



Dün benim sevgilimin doğumgünüydü..... Bilerek 06.12 tarihine izin alıp nikah işlemlerini halletmek istedim, hem doğumgününde nikah tarihimizi almak güzel olur diye düşündüğümden, hem doğumgününde (koştursak bile) tüm gün yanında olmak istediğimden.... :) 

Aslında doğum günü için çok güzel bir planım vardı ama ev sahibimizi yüzünden aksilik çıktığı için onu iptal etmek zorunda kaldım ( ama önümüz günlerde herşey olabilir ), sonrasında ilk planım iptal olmak zorunda kalınca, akşam güzel bir yere rezervasyon yaptırdım ama bu da gün içinde ki trafik, koşturmaca vbg. etkenler yüzünden iptal oldu çünkü yetişebilmemiz imkansızın da ötesindeydi.... Sonra işlerimiz bittikten sonra eve gittik ufak güzel samimi sıcak bir kutlama yaptık sonrasında sevgilimi aldım bize gittik gene ufak sıcak samimi bir kutlama yaptık.... eeee artık benim de kutlama hediyelerini verme vaktim gelmişti.... :) 

Hem manzarası olsun, hem huzurlu bir ortam, oturmaktan keyif aldığımız bir ortam olduğundan dolayı Ağa Kapısı'na gitmeye karar verdik :) ( bu arada tavsiye ederim mutlaka gidin ) 


Osmanlı Çayı'mızı söyledik :) aşırı leziz bir şey.....



Başbaşa küçük bir dilim pasta ile açılışımızı yaptık :) 




Sevgilime anlamı olan güzel ufak bir hediye hazırlamak istedim, Kalpli kutu aldım ve içine küçük küçük notlar yazıp bıraktım, sayamadım ama bayağı vardı :)

Birde resimlerimizden kolaj yaptırdım :) 





Mudo dan istediği bir bardak vardı ( bardak değil bana göre kova tabi ) birde o kova adı altında satılan bardağı aldım :) ( bildiğiniz kova ama yani ) 

Hemen bugün kullanmaya başlamış :) güle güle kullansın benim sevgilim :) 




Yapmak istediklerimi yapamadım elimde olmayan nedenlerden ötürü ama umarım sevdiceğimi mutlu edebilmişimdir..... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *