Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

14 Şubat 2013 Perşembe

Babet almanın vakti geldi :)






Bunlar benim yeni cicilerim, sevdiceğim aldı :) Ben yaz aylarında genelde babet ve yeni nesil ayakkabılar giyiyorum, hem rahat hem daha şık geliyor gözüme, nedense topuklu ayakkabı manyaklığım yok, aslına bakarsanız hem boyum uzun olduğu için e kısa topuk sevmiyorum, oldu mu yüksek ökçeli olsun istiyorum onlarıda giyince bildiğiniz yürüyen bir deve oluyorum :) bu sebepten ötürü özel günlerde tercih ediyorum topuklu ayakkabı ve çizme... 

Bu yüzden devamlı bir babet alma tutkum var birde seviyorum böyle cicili bicili :) bunları da Bakırköyden aldık çoookk hoşuma gitti, daha sonra vizon rengini de almayı planlıyorum :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *