Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

26 Şubat 2013 Salı

Sehpalarımız :)



Evimizin demirbaş eşyaları bitti, düzenlendi, hepsi yerli yerine oturdu. Şimdi sıra ufak tefek aksesuarları almaya geldi, bunları da yavaş yavaş alıyoruz... Salon için en önemli 2 şeyi halletmiş bulunuyoruz, 1 tanesi Zigon sehpa, diğeri ise Orta Sehpamız....

İnternette zigon sehpa araştırması yaparken karşıma Sanal Mobilya diye bir site çıktı, hemen ayrı bir sekmede aç butonu ve araştırmacı iuno tek tek sehpalara bakmaya başladı :) Sonra hemen sevgilimi aradım beğendiğim sehpanın linki kendisi ile paylaştım, beğenisine sundum e sevdiceğim de beğendi o zaman alalım dedik :) Biz mobilyalarımıza daha doğrusu salonumuza uygun olarak 3 sehpayı da Beyaz istedik ama diğer renk kombinleri de oldukça güzel gözüküyor :) Üstelik fiyat olarak da bu ve benzeri ürünleri piyasaya göre gayet ucuz :) 

Bakalım 7 gün içinde gelecek :) 


Orta sehpa için bayağı araştırma yaptık, gittik baktık falan ama öyle pek istediğimiz gibi bir şey bulamadık, e bizde yaptıralım dedik, ben hemen google amcaya sordum, dedim hadi bana güzel modeller çıkar diye :) sonra bu orta sehpayı bulduk, hem sade, hem şık hoşumuza gitti, o zaman dedikkkkk hadi bakalım biz bunu yaptıralım :) 

Orta Sehpamız da bu Cuma elimizde olacak inşallah :) 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *