Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

19 Şubat 2013 Salı

Yeni Rakı



Rakı içmeyi sevenlerden misiniz ? Yoksa kokusuna bile tahammülünüz yok mu ? bunu  bilemiyorum tabi ama bana soruyorsanız ben Rakı içmeyi hatta sadece kokusuna bile aşık olan bir rakı severim :)

Hani hep derler ya Rakı içmenin bir adabı vardır, rakı masasının bir şekli vardır, Rakının kuralları vardır, her yerde, herkesle içilmez...

Bu aralar bir kaç defa denk geldiğim Yeni Rakı 'nın Bi' Büyük Hareket adlı reklam filmini izledim, oldukça başarılı, hatta oldukça doğru, bilmiyorum denk gelip izleyebildiniz mi ama benden tam puan aldı :)


İlk başta "BİZE Bİ' BÜYÜK!" Hareketi 

 Ve sonrasında ise Reklam Filmini izleyelim :)

Yeni Rakı 2013 Reklam Filmi 



Hazır hafta sonu geliyorken size güzel muhabbetli, bol rakılı günler dilerim :) 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *