Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

22 Mart 2013 Cuma

Abant Turu :)



Abant'ı artık avucumuzun içi gibi biliyoruz, hele yolları hani gözüm kapalı giderim deyimi tam da benim için yazılmış sanki :) 

Otelden çıkıp Mudurnu ya doğru giderken o güzel S şeklindeki yolların bitiminde salaş, bir sucuk yapan abi vardı, nasıl da iyi, nasıl da işini heyecanla yapıyor, nasıl da müşterilerine müşteri gözüyle değil de akrabası gözüyle bakıyor anlatamam size, görmüş olduğunuz yeri kendi elleriyle yapmış, hoş sohbet, bir abimiz... Kendisini çok sevdik, eşi ile birlikte ekmek paralarını kazanıyorlar, kendi hallerinde şirin mi şirin bir çift :) 




İçeri kısımda bir soba var, ayrıyetten yatabilecek bir oda var, bu orada çuvalın üzerine kurulmuş olan şirin varlık bizi bizden aldı :) 

Nasıl şımarık, nasıl tatlı bilemezsiniz, böyle alayım eve götüreyim
 hep seveyim hep seveyim modunda oluyorsunuz :) Bıcır bıcır ortalıkta dolaşıyor, yirim seni bakışını ben :) 


Poofff bu resmi paylaşmak ile paylaşmamak arasında kaldım ama dedim ne olacak ya burada biz bizeyiz :)
Sanarsın ki yıllardır at biniyorum :) peeehhhh çok seviyorum ama bir o kadarda tırs tırs tırs modundayım :) Garip bir duygu amca bir de ben atıma güveniyorum sakin onlar dedikçe benim yürek hooppp ağzımda :) ama gayet eğlenceliydi :)  





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *