Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

28 Mart 2013 Perşembe

Akşam yemeğimiz Bakla :)



Ben Bakla yaptım, ben yaptım evet bakla yaptım hihihihi çok sevindim ki ben :) 

Şimdi diyorsunuzdur, yahu alt tarafı bir bakla yaptın, bu kadar büyütmeye gerek  var mı ? Aslına bakarsanız evet büyütmeye gerek yok ama ne bilim ilk defa bakla yaptım ki ben mazur görün :) 

Zaten bir pişemedi gitti :) Abanttan dönerken Taşkesti diye bir yerde köylü pazarı vardı oradan almıştım herhalde doğal ortamda alınan baklalar böyle oluyor :) :) bilemedim onu ben :) 




Tabi bunun üzerinde dereotu da olması gerekiyor ama yoktu sevdiceğimden gelirken almasını istemiştim ama işten geç çıkınca alamadı tabi artık dereotlu şeklinde bugün yiyeceğiz :)  




3 yorum:

  1. ellerine sağlık, bende hiç pişirmedim bakla, hatta ve hatta yemedim sanırım :S bamyaya benzettim biraz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaaa olmadı ama şimdi, bakla yenmez mi hiç :) bence bu açığı hemen kapatman gerekiyor diye düşünüyorum :) böyle yoğurtla nasıl güzel nasıl güzel oluyor anlatamam :)

      Sil
  2. hımmmm , leziiizzzz :-)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *