Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

31 Mart 2013 Pazar

Bir Pazar Günü



Akşam üzerine doğru sevgilimle haydi bir  IKEA  gezisi yapalım dedik, hem alacaklarımız da vardı,  havada güzel bir hava almak iyi olur diye düşündük.... Tabi ki çok fazla kalmamak şartı ile :) çünkü sabah kahvaltısına gelen topluluk tüm gününün orada geçirmek için 1 gün öncesinden hazırlık yapıyor, bu sebepten dolayı her ne kadar IKEA evimizin her şeyi de olsa o kadar çekilecek bir yer değil :)


Evimiz için bir kaç şey aldık ama içlerinde çok severek aldıklarımdan bazılarını paylaşmak istedim :) 

Evde peçetelik yoktu, bayağı bakındım etrafa ama hoşuma giden bir şey bulamamıştım sonra baktım burda var pek hoşuma gitti, sevdiceğimde beğendi alalım dedik :)




Yanında 3 tane extradan peçete aldık, desenleri çok cici gözüktü bize, birini hemen gelir gelmez peçeteliğin içinde koydum zaten :)


Sonra tabi Mumlar bölümüne geldiğimizde kendimizi kaybediyoruz, her mum reyonunda mumları koklayan tiplerden biri oluyoruz ama çok güzel kokuyorlar, özellikle ben mum hastasıyım :) Hele mumluklar yok mu beni benden alıyor valla :) bunlar gözüme çarptı, 4 renk vardı bizde her birinden 1'er tane aldık :) Pembe, mavi, turuncu ve sarı :) hemen geldiğimiz gibi orta sehpanın üzerine diğer mumların yanına koyduk :)


Pazar günümüzün yaklaşık 2 saatini biraz alışveriş yaparak, gır gır şamata eğlenmeli gülmeli geçirdik :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *