Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

29 Mart 2013 Cuma

Türk Telekom sen ne yapmışın yaaaaaaaa :)



Çarşamba akşamı sevdiceğim mesaiye kaldı bende eve gittim dedim masayı falan hazırlıyayım, sevdiği bir lahana salatası var böyle havuçlu mayonezli yoğurtlu falan onu yapayım dedim, o sırada da tv den açtım müzik kanallarından birini tam mutfakta lahana doğruyorum salondan biri çığırıyor ama öyle böyle değil, işkencede kullanılır, korkutmada kullanılır, hıçkırık bile geçirtir o bağırma.... gayri ihtiyari salona doğru pike uçuşu yaptım, gördüğüm şey Türk Telekom 'un reklamı..... Neyin kafasını yaşadığını anlayamadığım çığıran kişide Ferhat Göçer ...... TV 'nin sesini kıstım oradan bir uzaklaştım önce, insanlıktan çıktım çünkü o derece :) 

Arkadaş o reklam nedir ? Ferhat niye bağırıyor o kadar ? Kulaklarıma normal işlevlerini neden kaybettiriyorsunuz ? :) benim dünyam şaştı buyurun izleyin sizinde dünyanız şaşsın.... Bu reklamı izleyen bir azınlık olarak kalmayalım :):):):):)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *