Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

30 Nisan 2013 Salı

Bir Pazartesi Gecesi



Dün akşam dondurma sezonumuzu açtık, oturduğumuz yerde bir dondurmacımız var ben bu kadar güzel dondurmayı bir Florya da yiyorum, bir Fethiyede yedim ( ki aslında onun üzerine tanımıyorum ) birde bizim oradaki dondurmacı.... 

Kışın Algidaya sarıyoruz yazın ise bu abiye sarıyoruz :) Evimize gittik yemeğimizi yedik sonra yürüyüş yapalım dedik bir baktık ki ayaklarımız bizi otomatikman dondurmacıya götürmüş :) Dondurmamızı aldık yürüye yürüye tekrar evimize geldik...



Sonra baktık hava güzel balkona kurulduk, aldık laptopumuzu açtık müziğimizi sevdiceğim bir yandan laptopta logo çalışması yaparken bir yandan keyfimizi sürdük, tabi benim elimde telefon Candy Crush'a sardım :) 



Sakin ve huzurlu bir Pazartesi akşamı geçirdik sonrasında zaten Leyla & Mecnun başladı geceyi onunla sonlandırdık :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *