Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

9 Nisan 2013 Salı

cazzzzzz :)




Freddy Cole & Lovely Day


Bu ara sabahları ve akşamları Karnaval Radyo dinlemeye başladım, ben JoyJazz kısmını dinliyorum ve oldukça keyif alıyorum dinlerken, zaten sevdiğim bir müzik türü.... Akşamları da evdeyken yemeğimizi yedikten sonra, biraz tv ye baktıktan sonra sevdiceğim ile ben köşemize çekiliyoruz, açıyoruz sakin müziklerimizi biraz kafamızı dinliyoruz günün stresini vücudumuzdan, beynimizden atmaya çalışıyoruz.... Sanırım başarılı da oluyoruz, en azından sabah yorgun uyanmıyoruz. 

Şirkette de açık bu radyo hatta şu anda da açık alttan derinlerden geliyor, huzuru dengeliyor tam böyle agrasif moda bağlayacakken birden sakinleşiyorsunuz :) 

Şimdiden keyifli dinlemeler olsun :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *