Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

9 Nisan 2013 Salı

Alışveriş, alışveriş :)


Geçen gün gene kendimi tutamadım ve elim bluzlere, pantolonlara gitti sevdiceğimde izin vermişken dedim hemencik fikrini değiştirmeden alayım :)

Yaz için ideal bir şey bu tiril tiril içine bir askılı body giy üzerinede bunu geçir ohhh süper :) 



Bunu alırken tereddüt ettim ama emin olamadım sonra aman ne kaybedicem alayım gitsin dedim, iyi ki de almışım çok hoşuma gitti sonradan :) önü kısa tek renk, arkası turuncu çizgili uzun, buda aynı içinde bir askılı body üzerine de bunu hooppp çıkalım dışarı :) 





Sonra en severek aldığım kotlarım, renklisi, çiçeklisi hepsi bir arada..... zaten ne zamandır bir bulsam da alsam deyip duruyordum kısmet cumartesi gününeymiş :) hafta sonu bakalım belki gene uğrar 2-3 tane daha alırım, hem kardeşceğizimede alacağım :) 



Bunlar kocacımın izni ile alınmıştır :) yani %50 diyelim :)  öperim çok :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *