Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

2 Nisan 2013 Salı

Yeni Cicilerimiz :)




Kendime yeni ciciler aldım :) gene mutlu ettim kendimi :) e yaz geliyor renkli cıvıl cıvıl şeyler almanın vakti geldi, yavaş yavaş gördükçe aldık mı, hem bütçe sarsılmaz, hemde parça parça mutlu ama hep mutlu oluruz :)  aynı cümleyi bir daha kur deseniz sanırım kuramam :) 


,




Ev pijamalarıma bayıldım hem incecikler hemde tam boyuma göreler, genelde bacak boyundan kısa geliyordu sanki üzerimde emanet gibi duruyordu o yüzden de almıyordum, çünkü sevmiyorum ya bilekte olacak yada kısa olacak böyle arada derede kalan boy beni ayar ediyor :)

Hem renklerini, hemde kumaşlarını çok severek aldım :) 


Bu arada sevdiceğimi unutmadım tabi ki, dün kendisine 5 tane t-shirt aldım :) öyle hep kendime hep kendime modunda değilim tabi ki :) 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *