Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

23 Mayıs 2013 Perşembe

Argan Yağı ile Hayatımıza Devam :)



Naturalita Kozmetik / Arganpur sayesinde kullanmaya başladığım Argan Yağından bahsetmiştim, ben kullanmaya devam ediyorum... Biliyorsunuz ki biz bayanların bakımlı olmaya çok dikkat etmesi gerekiyor, yanlış anlaşılmasın bu bakımlı olmayı başkaları için değil kendimiz için yapıyoruz ve bunu yaparken en doğal, en saf malzemelerden elde edilmiş ürünleri tercih etmemiz bizim için çok önemli. Nihayetinde bize sunulan bedeni en güzel şekilde korumamız gerektiğini düşünüyorum. 

Ben Argan Yağını kullanmaya yüzümden başladım, her gün eve gittiğimde yüzümdeki makyajı silmeye ve yüzümü günün tozundan temizlemeye özen gösteriyorum ve yüz temizleme işlemlerimi bitirdikten sonra daha öncede bahsetmiş olduğum gibi 1 damla Argan Yağı'nı yüzümde hafifçe çok bastırmadan sürerek dağıtıyorum, çok uzun süre beklemeden yüzümdeki yumuşaklığı hissedebiliyorum, Argan Yağı sadece yüze yumuşaklık mı veriyor ? tabi ki hayır cilde pürüzsüz bir görünüm sağlıyor, cildi nemlendiriyor ve gün boyu bunu sağlayabiliyor, aslında yüzünüz bebek poposu gibi oluyor :) 

Bu hafta sonu Argan Yağı ile saçlarıma da bakım yapmayı düşünüyorum, biliyorsunuz çoğumuzun saçı artık doğal saç değil devamlı  bir işlem görüyor boya olmasa bile fön çektiriyoruz ve bunların saçımıza yaptığı kalıcı hasarları engellemek adına, bir yerden saçımıza işkence ederken diğer yandan saçımıza iyi bakarak dengeyi sağlayabiliriz... 
Benim saçlarım devamlı işlem görüyor ve bir süre kaynak kullandığımdan dolayı saç uçlarım iyice kötü duruma geldiler, en azından biraz sağlıklı uzamaları için 2 ay önce bir kestirdim saçlarımı, ve şimdi her akşam duş aldıktan sonra saç uçlarıma Argan Yağı ile ufak bakım kürleri uyguluyorum, devamlı dolaşan elastik saç uçlarımın yerine daha sağlıklı canlı saç uçları geldi ve ben bu durumdan bir hayli memnunum, bu yüzden Naturalita Kozmetik / Arganpur 'un bana kullanım şekillerini bildirirken saç bakımı içinde tam kür uygulamak adına banyodan sonra saçlarımızı kurutup Argan Yağı 'nı sürüp 1-2 saat bekletmem yönündeydi ve şimdide ben bunu deneyeceğim bakalım neler olacak :) 

Kocaman Öperim, sağlıklı günler dilerim :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *