Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

22 Mayıs 2013 Çarşamba

Cannes Film Festivali 2013 Kırmızı Halı...


Cannes Film Festivali  Kırmızı Halıdan bir kaç paylaşım yapmak istedim, Bakalım sevdiğimiz aktrisler umduğumuz gibi tasarımlar seçmişler mi ? :) 


 Julianne Moore elbisesi için söyleyecek kelime bulamadım şahsen hiç mi hiç hoşuma gitmedi en azından şık olmayı deneyebilirdi....

İlk olarak Jennifer Lawrence gerek yüz tipi olsun, gerek samimi duruşu olsun ve gerek elbise seçimleri olsun şu sıralar beğendiğim kişilerden biri, cannes film festivalinde de seçmiş olduğu elbiseyi beğendim, belki çok şaşası yok eme bana göre sade ve şık bir seçim olmuş :)


 Cindy Crawford beyaz elbisesi ile ve elbisenin göğüs ayrıntısı ile oldukça şık gözüküyor, ayrıca Cara Delevingne ise siyah dantel elbisesi ile şık bir görünüm sağlamayı başarmış benim adıma :)






Hülya Avşar, elbise ne iyi ne kötü klasik Hülya Avşar elbiselerinden biri gibi sanki, güzel taşımış ama bilemedim ben nedense :/ 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *