Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

16 Mayıs 2013 Perşembe

Bugün Günlerden Sinema...



Iron Man 3 

Fragman 



Evlendiğimizden beri bir türlü sinemaya gidemedik, daha doğrusu evde rahat rahat alıp izlediğimiz için gerek 3D, gerek normal bu yüzden de sinemaya gidip orada rahatsız koltuklarda film izleyeceğimize evimizde patlatırız mısırımızı, alırız içeceğimizi ohhh keyfe keder modunda izleriz dedik ve vazgeçemedik bundan ama bugün sevdiceğime bir değişiklik yapalım ve sinemaya gidelim dedim :) Sanırım o da benim bunu söylememi bekliyormuş :) 

Bugün izlemek için seçtiğim film Iron Man 3 oldu, hem sevdiğim için hemde geçen gece rüyamda Marvel'i gördüm evimize süikast düzenledi :) şaka gibi hala herkes dalga geçiyor benimle, koskoca marvel peh peh peh diye :) bende buna istinaden o zaman Iron Man 3 olsun dedim anısı var nede olsa :):):):)

Gerçi benim rüyalar ilginçtir çevremdekiler bilir, bir keresinde sevgili B. rüyamda çocuk doğurdu, tabi şu an normal geliyor size ama doğurduğu çocuk robot çocuk :):):) ve sevgili B. bu çocuğu bozuk doğurdu sonrada sedyenin üzerinde elinde tornavida ile çocuğunu tamir etmeye başladı e bende yardım ettim tabi :):):) yani bu en normalleri, acaba sorunlarım mı var yoksa normal zamanda da ilginç olan ben rüyalarımda da ilginç olmayı seçiyorum bilemedim :):):) 

Neyse alt tarafı bugün sinemaya gidicez dicem uzattıkça uzattım :) Öpücükler :) 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *