Hakkımda

Hoşgeldinizz :)

Translate

16 Mayıs 2013 Perşembe

Yenilikler, yenilikler :)



Biliyorsunuz yeni evliyim, aslına bakarsanız eskidi artık ama olsun :) Yeni evli sayılırım hala uzun sürede böyle sayacağız kendimizi :) Aile büyüklerinin torun, torun torun baskılarına maruz kalan her yeni evli çift gibi bizde bu durumdan müzdaribiz ama bir yolunu bulduk konu açıldığı zaman ( ki her zaman gündemde )
görmedik, duymadık, bilmiyoruz = 3 Maymun'u oynuyoruz, az da olsa ortamdan hızlı adımlarla kaçabilmek için vakit kazanıyoruz diyebilirim :) 

Şimdi aslında ben ççookkk başka bir şeyden bahsedecektim ama konu ne zaman buradan başladı yada ne ara başlatmayı seçtim bilmiyorum :) Şimdi biliyorsunuz evlilik konusu bizde yeni ve aslına bakarsanız annesi çalışan bir bayan olduğum için uzun süredir yemek yapıyorum, "yeni evliyim ama yemek yapamıyorum bilmiyorum" gibi bir durum söz konusu değil + sevgili eşimde uzun süredir tek başına yaşadığı için eli de bayağı yatkın olduğu için hani grafiker ama aşçı olsa olurmuş yani o derece :) oda gayet güzel yemekler yapabiliyor, bizim evimizde yemeği kadın yapar erkek oturur modu yok her şey belli düzeyde eşit, bazen yeri geliyor ben hiç bir şey yapmıyorum sevdiceğim yapıyor ve hiç bir zamanda gocunmuyor bundan.... 

Yemek diyorduk değil mi ? Evet...

Değişik tatlara açığız, farklı tariflere açığız, elimizdekilerle bir şeyler hazırlamayı severiz... Mesela atıyorum Makarna, aslında makarna herkes için çok basit, at suya pişsin nolucak yani modunda bir yemek ama sadece makarna diye hafife aldığımız ürünü değişik tatlar ekleyerek mükemmel bir yemeğe de çevirebiliriz, bunlar için hem kendi fikirlerinizi hemde araştırarak bulup yapabilirsiniz... Fakat ben geçenlerde bir paylaşım sitesi buldum, inceledim ve siteyi sevdim. Üye olan kişilerin yemek tariflerini paylaşabildiği ve diğer üye kişilerin bu tariflere oy verebildiği bir yemek paylaşım sitesi.... Marifetli Tarifler  adlı siteyi ziyaret ederseniz ne kadar cici bir site olduğunu görebilirsiniz.... Hem yeni tarifler öğrenebilirsiniz, belki sizinde paylaşmak istediğiniz tarifler olabilir ve o tarifleri bizlerle paylaşmak isteyebilirsiniz... 

Bence gezilmeye değer bir site benden söylemesi :) 

Vakit kaybetmeden siteye giriş için tık tık :) 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *