Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

13 Mayıs 2013 Pazartesi

Günaydınnnn





Herkese kocaman kocaman Günaydınlar efenim :) Resim beni çoookk derinden etkiliyor bakıp bakıp ahh şu an orada olsam diye kendi kendime söylenip duruyorum sonra etrafıma bakınıyorum peeehhh ofistesin iuno diyorum hiiç boşuna kendini hayallere sokma diyorum ve iş moduna kendimi geri alıyorum :)

Bugün Pazartesi olmasının dışında ayrıyetten havada kötü, kasvetli aslında böyle havalarda çalışmayı seviyorum çünkü hava güzel olup ofise tıkılıp iyice bunalıma girmektense, havanın kötü olduğunu görü yaa aman dışarı çıksamda zaten pek zevkli  olmayacak diyerekten kendimi avutması daha kolay oluyor :) 

Bu arada meteorolojinin dediğine göre yarın da hava yağmurlu olacakmış ben onlarınyalancısıyım :) Şimdi herkese İyi Çalışmalar, bol kazançlar, stresi az ve patronsuz hava sahası diliyorum :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *